Wednesday, July 15, 2015

Colectia mea de blush-uri, bronzere si iluminatoare


Doamne asa titlu lung ca deja iti vine sa o iei la fuga, dar stati pe loc! N-am multe de aratat ( dupa parerea mea, ca dupa parerea altora, am o problema la mansarda ).
V-am aratat o poza pe facebook...le aranjam frumos in sertar :) ...si acum le aranjez, n-am terminat...e o munca interminabila.
Ahh, blush-urile astea, bate-le vina. Eu una am nevoie de ele, nu stiu voi, dar eu clar am nevoie de ele..simt ca m-am nascut fara culoare in obrajori...pana si iarna, in loc sa ma inrosesc ma invinetesc...o placere NOT.
Am inceput cu 1 si a ajuns la..hai sa nu le numaram ca nu asta conteaza :))). Nu ies din casa fara blush, sa fie clar...fara fond de ten ies, fara blush nu pentru ca lumea de aici se ingrijoreaza rau cand vad zombii sau stafii pe strada si ma tot intreaba: '' Are you okey? ''....si atunci stiu ca am uitat sa ma dau cu blush..damn it!
Dar hai ca deja ma intind ca elasticu' si devin boring si mai bine va plictisex  plictisesc cu pozele. Aveti 5 min la dispozitie sa va luati semintele bulgaresti/popcornu'/chipsurile sau ce aveti voi acolo si sa va asezati comod unde vreti, ca nu o sa stati mult =))))
Da...daaaa astea sunt toate..si tot nu le-am numar! Inca am impresia ca mai am nevoie de cateva dar nu ma lasa portofelu'.
Ma duc dupa oua, hop si blush-u', ma duc dupa apa, hop si blush-u' ...ele nu-mi dau pace si magazinele care pun apa si ouale langa sectiunea de makeup.

Iata bronzerele, toate...cred =))) ...si avem:

  • H&M Bronzing Powder - mat, pigmentat, prafoooooos, da' ce conteaza, a costat doar 1$ :))) era in sale, vesnica scuza.
  • Wet n Wild Coloricon Bronzer - nuanta Ticket to Brazil, se vede din poza ca am facut crater in el ( deci e bun ), ieftin .. 4$. Cand il folosesc nu ma mai dau cu iluminator ca altfel o sa fiu fosforescenta si ziua!
  • Revlon Skinlights Custom Face Powders - paleta aia alba din poza..patratelu' ala mic, inchis la  culoare e bronzer, si vreau sa va zic ca nu l-am incercat deci nu o sa va zic nimic
  • Too Faced Soul Mattes Ross & Rachel - cred ca deja stiti de el, eu personal il folosesc obsesiv :))) e absolut perfect! ...Si a fost la reducere doar 12$.
  • Forever21 Contour Trio - de ce? pentru ca inimioara! :))) Foarte pigmentat si foarteeeee stralucitor! Nici nu ai cum sa-l folosesti la conturul fetei si daca il folosesti o sa lesine soarele cand o sa te vada! Aaaaa si cred ca a fost vreo 3-4$ daca-mi aduc bine aminte!
  • Too Faced La Belle Carousel - nuante: Chocolate Soleil si Sun Bunny Dark. Cel mai folosit a fost Chocolate Soleil pentru ca e mat. Se pare ca anu' asta am ceva cu matele: fie ca e blush, ruj, bronzer sau fard de ochi! Ce sa va mai zic de ele...sunt Too Faced si cred ca asta zice tot. Daca nu detineti ceva de la Too Faced traiti degeaba..va ruj jur! Nu-s rea! :))
 Sa trecem la iluminatoare:
  • N.Y.C Hot Rocks - praf de creta, bine ca a fost 1$ ca altfel ..e frumos..ma uit la el si atat :)) 
  • Forever21 Blush si Highlighter Duo - foarte pigmentat atat iluminatorul cat si blush-ul, ieftin, cred ca a fost vreo 4-5$ ( ca sa fiu sincera l-am luat din cauza ambalajului pe care l-am aruncat la gunoi si bineinteles din cauza inimioarelor )
  • Too Faced Sweetheart Beads - din cauza reducerilor de la NordstromRack a rezultat si acest produs la mine in colectie. Sunt perle iluminatoare sub forma de...ghiciti...inimioare :))). Inca o data, Too Faced nu ma dezamageste. A costat vreo 10$...haleluia..am simtit ca l-am prins pe Dumnezeu de-un picior atunci! :))
  • Mac Wash & Dry Highlighter - bineinteles ca mi-am luat teapa secolului cu el si cu minunata lui stralucire aurie ( pe care voi nu o mai puteti vede..de ce? pentru ca s-a dus dupa 2-3 folosiri ) si eu am ramas mai mult cu un blush...nu iluminator asa cum vroiam. Si cand ma gandesc ca la ora 10 am fost prima prezenta la lansare :)))..bine ca e produs Mac si bine ca am ramas cu un blush misto. A costat vreo 36$ ..auch
  • Hard Candy Glow All The Way - cred ca deja v-ati dat seama ce m-a atras...blush si iluminator, duo in degrade, pigmentat. Si-a meritat cei 7$
  • Physicians Formula Nude Wear - pentru ca era prea cute ( uitete ma la fundita aiaaaa ) si pentru ca era la reducere la Target! Inca nu l-am folosit, doar sclipiciul care era pe cuvantul ''Nude'' - se vede din poza ca a l-am dezbracat :))). De pret nu mai stiu dar stiu ca am luat si un blush :)))
  • ELF Shimmering Facial Whip - daca nu vrei sa arunci bani pe un iluminator ( cum am facut eu ) atunci asta de la  ELF e perfect. Costa 1$, e lichid, pigmentat si daca , ( virgula ) credeti in magie e si mai perfect. Cateodata sta acolo unde-l aplici cateodata...abracadabra...si-a disparut! Da' pentru 1$ e foarte bun :))
  • Benefit What's Up! - eu am 2 mostre de lux ( ca de 1 an...2 ... nu se mai termina ), pigmentate, sub forma de stick ( se si vede dar tot am vrut sa punctez ), foarte usor de aplicat!
Si bineteles sa trecem la blush-uri:

  • Nyx Blush - Doamne cum arata ... zici ca le-am trantit de pamant si dupa le-am folosit :)). Nuantele sunt Pinched si Coral Dream - buneee blush-uri, au fost odata in topul meu...acum saracele arata atat de deplorabil ca rar imi aduc aminte de ele :(...dar sunt foarte bune, pigmentate, bune pentru vara.
  • Tarte Flush Cheek Stain - va spun sincer ca asta e primul blush de acest fel ( d-asta care pateaza ) care imi place la nebunie. De fel astea nu rezista nici 2 min pe pometii mei si intotdeauna o sa gasiti doar blush-uri compacte la mine in colectie. Eu l-am luat cu punctele de la Sephora, mai am putin in el si am de gand sa-l recumpar in varianta full-size. Va spun sincer si fara misto, e prea bun si merita sa-l incercati!
  • Physicians Formula Nude Wear Blush - din cate v-am mentionat mai sus, a fost achizitionat de la Target cand a fost in reducere. Am folosit doar sclipicul de deasupra :)))) dar urmeaza sa-mi fac de cap cu el :))
  • Nars - in nuanta Super Orgasm care spune tot despre el. Acesta pe care il am eu e micut, era pierdut prin Marshall's si cand m-a vazut mi-a sarit efectiv in brate, rugandu-ma sa-l iau acasa desi costa 16$ si aveam retineri. Si acum e fericit mititelu', sta la poze, se gandila cand imi flutur pensula prin el ... ce pot sa zic..avem o relatie orgasmica. Pigmentat, are particule maricele de sclipici in el, ce sa mai discutam...e bun la casa femeii! Daca pana acum nu stiati daca sa luati sau nu un blush de la Nars atunci va spun clar ca nu o sa regretati! 
  • Etude House - nuanta e Grapefruit Jelly, e cam prafos dar pigmentat si are o culoare foate frumoasa...culoarea somonului un roz piersiciu, mat. Bani pe el n-am dat, ceea ce e bine, arata si foarte dragut si mereu il arunc prin geanta cand plec pe undeva. 
  • Estée Lauder - le-am primit, ambele sunt in aceeasi nuanta, par mai mult a bronzer mat decat blush, dar mna pe el scrie ''All day blush''. Cred ca le-am folosit de vreo 2 ori si nu pot sa va zic daca imi plac sau nu. 
  • Milani Rose Blush - sunt cele mai aratoase din poza, va spun sincer ca parca imi pare rau sa le folosesc :)) arata prea bine. Sunt pigmentate, mate, nuantele sunt Tea Rose si Coral Cove. Le-am folosit de vreo 3 ori pana acum si sunt destul de rezistente. Eu le-am achizitionat de la Walgreens si au fost la oferta Buy 1 get 1 50%Off - pretul unuia fiind de 8$. Stiu ca au aparut altele noi, dar n-am avut ocazia sa le gasesc.
  • Too Faced Sweetheart Blush - nunata Something About Berry. Nu aveti idee cat de mult poate sa-mi placa acest blush, va spun sincer ca si-a meritat cei 30$ + taxe si sper sa le cumpar si pe celelalte 2 cat de curand...nu de alta dar au scos alte inimioare la interval si simt ca nu mai pot sa tin pasul cu ei :)))))). Un blush foarte pigmentat si dupa cum se vede in poza arata si foarte bine!
  • Lorac Blush - nuanta Coral, a fost in setul The Royal Full Face Collection, eu am gasit setul la Nordstrom Rack la pretul de 30$ si l-am folosit de vreo 2 ori si pot sa va spun ca-mi place. Destul de pigmentat se aplica foarte frumos si usor.
  • Mac Wash & Dry Blush - in nuanta Hipness, este un blush absolut perfect, ma bucur ca l-am achizitionat. Destul de pigmentat, dā aceea naturalete a pometilor rozalii. Chiar imi place foarte mult!

 Cam aceasta a fost si este colectia mea de blush-uri, bronzere si iluminatoare. Sper ca v-a placut si o sa va rog sa-mi lasati intr-un coment blush-ul/bronzer-ul/iluminatorul vostru preferat, ca cine stie ce se poate intampla si o sa am nevoie de ceva nou! :))) Deasemenea daca aveti intrebari legate de aceasta postare o sa va rog sa le lasati tot intr-un coment mai jos.


No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos