Friday, February 3, 2017

Swatch-uri + Review paleta Violet Voss - Holy Grail

Iata-ma cu o alta postare care cred ca o sa va placa. Astazi o sa va vorbesc putin despre o paleta la care am ravnit ceva vreme.
M-am indragostit de ea pe Instagram si din pacate, paleta era Out of Stock si nu existau informatii despre o noua relansare a ei.
Bineinteles ca m-am abonat la notificarile celor de la Violet Voss si pe la sfarsitul lunii octombrie (anul trecut) am aflat ca paleta va fi dispnibila spre Pre-Order incepand de prin noiembrie.
Nu aveam cum sa trec cu vederea peste aceasta paleta sa ca am facut pre-order si pe la inceputul lunii decembrie am si primit-o.
Haideti sa va spun pe scurt ce-mi place si ce nu:

Imi place:

  • ca e o paleta cu nuante calde
  • pigmentatia ( la unele dintre ele )
  • ca sunt cremoase
  • se blend-uiesc bine

Nu-mi place:
  • pretul
  • ambalajul 

Trebuie sa recunosc ca nu este o paleta care sa te dea pe spate, este destul de scumpa si de exemplu nuantele metalice se aplica mai bine cu degetul decat cu pensula. De fiecare data cand ma uit la ea ma duce cu gandul la paletele celor de la Morphe.
Sunt foarte cremoase si destul de pigmentate dar nu cred ca se incadreaza in pretul de $56. Nu stiu de ce am impresia ca de anul trecut de prin septembrie brandurile au inceput sa ridice stafeta destul de sus iar calitatea produselor sa fie una mediocra.
E o paleta pe care mi-am dorit-o deci nu-mi pare rau ca am achizitionat-o doar ca nu e acolo sus unde voiam eu sa fie.
O sa mai cumpar alte palete Violet Voss? Cel mai probabil nu, doar daca le scade pretul sau le imbunatateste formula, insa asta e prima si ultima paleta de la Violet Voss.

Iata si swatch-ruile paletei:
randul 1

randul 2
randul 3
randul 4

Daca sunteti absolut indragostite de nuante si va atrage o paleta doar cu nuante calde atunci o recomand cu drag. Multa lume o compara cu paleta de la Anastasia, Renaissance, si da sunt unele asemanari, insa ca si cantitate Violet Voss contine mai multe farduri decat Anastasia si daca vreti va pot face si o comparatie intre cele 2.
Daca detineti deja paleta de la Anastasia, atunci clar nu va trebuie aceasta paleta. Daca nu detineti paleta de la Anastasia si vreti o paleta cu o gama mai larga de nuante atunci vi-o recomand pe aceasta de la Violet Voss, dar sa tineti cont de ceea ce v-am spus mai sus!
Pana la urmatoarea postare va pup cu drag!

ALTE SWATCH-URI SI REVIEW-URI LA PALETE CARE TE-AR PUTEA INTERESA:
👇

No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos