Wednesday, January 25, 2017

ABH - MASTER PALETTE by MARIO - Recenzie si Swatch-uri

Timp de cateva luni Instagramul meu a fost bombardat numai de poze cu paleta Master by Mario de la Anastasia. Efectiv am vazut atatea poze si swatch-uri (pana s-a lansat) ca mi s-a imprimat pe creieras ca trebuie sa am paleta asta.
La inceput nu prea ma atras, insa pe cat apareau mai multe tutoriale pe atat ma indragosteam de ea, si a fost normal sa fac si eu comanda. 
Nu am apucat sa o cumpar in ziua cand s-a lansat insa cand i-au facut restock, nu am mai stat pe ganduri!
Pretul paletei a fost de $45 si eu personal am cumparat-o de la Macy's ( a fost putin mai mult de $45 din cauza taxelor ).
Ambalajul e negru cu auriu, nimic fancy shmancy la el si ma bucur ca nu mai exista acea catifea ca la Renaissance.
Inauntru sunt 12 farduri ( 3 mate restu sidefate ), o pensula cu 2 capete si bineinteles o oglinda pe capac.
PROS:
  • cremoasa
  • pigmentata
  • se blenduiesc usor
  • versatila
  • vine cu pensula cu 2 capete
CONS:
  • au fall-out
  • prea multe nuante sidefate
  • asemanare intre unele nuante
As fi vrut sa existe o diferenta mult mai vizibila intre Hollywood si 5th Ave si intre NYC si Muse. Desi in pozele de mai jos o sa ziceti ca nu se aseamana deloc, in momentul in care le aplici si incepi sa le blenduiesti atunci nu prea se mai intelege care e care, insa nu e o problema majora pentru mine.
De asemenea mi-ar fi placut  sa fie inca 2 farduri mate, mi se par cam multe farduri shimmery, dar iar, nu e o problema majora pentru mine.
Ador pigmentatia si textura fardurilor, imi place si combinatia de culori si pot sa zic ca o ador!

Sa trecem si la swatch-uri!

Randul de sus:
  • HOLLYWOOD - este un auriu cu subton portocaliu si cu un finish perlat.
  • NYC - este un maro rosiatic inchis cu subton cald si cu finish perlat.
  • KIM - este un crem  inchis, cu subton portocaliu, cu particule de shimmer auriu si cu finish perlat.
  • MUSE - este un maro rosiatic cu subton rosu si cu finish perlat. Este un maro putin mai deschis decat NYC
  • MARINA - este de culoarea sampaniei, putin piersiciu, cu un finish metalic si foarte opac.
  • CLAUDIA - este un albastru-gri inchis, cu finish perlat si ca nuanta este semi-opaca. Trebuie sa recunosc ca ma cam dezamagit putin aceasta nuanta!

Randul de jos:
  • LULA - este un taupe mediu cu finish mat.
  • ISABEL - este un portocaliu mediu cu finish mat.
  • VIOLETA - este un maro rosiatic cu subton cald si cu finish mat.
  • 5TH AVE - este un un auriu deschis, cu subton cald si cu finish metalic.
  • BRONX - este un masliniu cu subton cald si cu finish perlat.
  • PARIS - este un un maro bronz mediu cu subton auriu si cu finish perlat.


Per total paleta este absolut superba, ma bucur ca am reusit sa pun mana pe ea si sa o adaug colectiei mele. Pretul e okey, pigmentatia si textura e absolut geniala ( cum am mai zis ) si poate fi purtata cu usurinta in vacante!

Cam atat pentru azi, va pup si ne citim la urmatoarea postare! 💋💋💋

ALTE SWATCH-URI SI REVIEW-URI LA PALETE CARE TE-AR PUTEA INTERESA:
👇

2 comments:

  1. Doamneee cum aratăăă! E genială <3 Abia o aștept pe a mea :(
    Ce să mai spun despre poze! Absolutely gorgeous...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu abia astept sa o primesti si sa-mi parerea ta! Te pupacesc! :*

      Delete

Latest Instagram Photos