Thursday, May 4, 2017

Beauty Box-urile Lunii APRILIE

Astazi am onoarea  sa va prezint noul abonament, cel facut in locul cutiei Allure Beauty Box. Mi-au placut la nebunie produsele din aceasta luna si chiar astept si parerea voastra.
Cu toata isteria creata pe Instgram am avut de ales intre Glossybox si BoxyCharm, asa ca am ales.....drum rolls please....BoxyCharm!
Acest abonament costa cu $4.50 mai mult ca Allure Beauty Box, deci $21. Eu personal cred ca se merita avand in vedere ca in cutie sunt doar produse de tip full-size.
Dar haideti ca nu o mai lungesc si trec direct la cutiute!


IPSY
Tema: Side Show
Portfardul este unul super cute avand forma de bilet. Materialul e ca un fel de buretel presat dar moale si va spun sincer ca imi place la nebunie.

1. CIATE Bamboo Bronzer - in nuanta Palm Island este bronzer mat si are o nuanta deschisa de ciocolatiu. Produsul este de tip travel-size din ce imi pot da eu seama si are 2.2g.
Pretul produsului full-size este de $28.
2. ELIZABETH MOTT Show Me Your Glow - este atat un fard de ochi cat si un iluminator. Mostra este destul de mica ( 0.7g ) si va spun sincer ca mai repede l-as folosi ca fard decat ca iluminator.
Pretul produsului full-size este de $25.
3. ADESSE Cupuacu Butter Lip Balm - este un balsam de buze si va spun sincer ca nu l-am folosit inca. Produsul in sine arata destul de interesant, din ce se poate vedea si in poza de mai sus, este un produs full-size si are 3g.
Pretul acestui produs este de $24.
4. LUXIE 660 Precision Foundation Brush - este bineinteles o pensula pentru aplicare fondului de ten. Pensula se simte foarte calitativa, este moale la atingere si nu pierde peri. 
Pretul acestui produs este de $18.
5. THEORIE Marula Oil Transforming Hair Serum - este un ser ulei pentru par pe care din pacate inca nu l-am incercat, asa ca nu am cum sa va impart parerea mea. Din ce scrie pe el, acest produs ar trebui sa hidrateze, sa repare si sa protejeze firul de par si deasemenea sa-l netezeasca. Formula nu contine parabeni, ftalati, sulfat sau alti aditivi daunatori si se poate folosi chiar si pe parul vopsit. Produsul contine 10ml.
Pretul produsului full-size este de $26.

Per total inca un portfard reusit! Ador toate produsele, mai ales pensula si m-am ales cu produse in valoarea de cel putin $45, eu platinf pe cutie doar $10! Yeey!


PLAY BY SEPHORA
Tema: Step It Up!
Saculetul e super cute si scrie pe el '' The Best Things In Life Are Me! ''

1. SEPHORA Waterproof Eye Make-up Remover - este un demachiant bifazic si deasemenea este unul din demachiantele mele preferate, pe care il recumpar mereu. Imi place ca te poti demachia cu usurinta fara sa ingrase pielea, si imediat dupa ce te-ai demachiat te poti machia inapoi destul de repede. De obicei nu pot face asta cu anumite demachiante bifazice. Chiar il recomand cu mare drag. Mostra contine 25ml.
Pretul produsului full-size este de $11.
2. MARC JACOBS Daisy - nelipsita mostra de parfum, nu cred ca are rost sa va dau prea multe detalii despre ea :))).
3. PETER THOMAS ROTH Water Drench Hyaluronic Cloud Cream - o mostra de crema hidratanta ( hidrateaza pana la 72 de ore ) care se potriveste tuturor tipurilot de ten. Mostra contine 7.5ml
Pretul produsului full-size este de $52.
4. MAKE UP FOR EVER Aqua XL Eye Pencil - miniatura de creion, in nuanta M-10, cremos si foarte pigmentat. Ce-mi place e ca e miniatura si e perfect atunci cand calatoresc! Greutatea neta este de 0.5g.
Pretul produsului full-size este de $21.
5. SMASHBOX Photo Finish Primer - un binecunoscut primer, iubit cat si urat de multa lume. Personal nu l-am incercat inca, deci nu pot sa va spun parerea mea despre el. Greutatea este de 7.1ml.
Pretul produsului full-size este de $36.
6. KATE SOMERVILLE ExfoliKate - este un exfoliator intens care se foloseste de maxim 2 ori pe saptamana. Un produs cunoscut ca ''Hollywood's 2 Minute Facial'' si care mie personal imi place mult prea mult. Miroase frumos, nu trebuie sa folosesc decat o cantitate mica si pielea mea se simte absolut genial. Cred ca e un produs revolutionar care exfoliaza in profunzime, actioneaza ca o masca ( avand in vedere ca trebuie lasata pe fata 2 minute ) si intinereste intens tenul. E un produs de la care vezi rezultate de la prima folosire! Mostra mea contine 7.5ml.
Pretul produsului full-size este de $85 (auch)

Per total imi place si cutia de luna asta, mai alex exfoliatorul si demachiantul. Imi place sa primesc mostre din tot felul de produse pe care in mod normal  nu as da banii!



BOXYCHARM
Tema: Boho Glow

1. OFRA Highlighter - in nuanta Rodeo Drive, este un iluminator absolut superb, de culoarea sampaniei, untos si foarte pigmentat. Singura chestie care nu-mi place e ca ambalajul se simte cheap/ieftin. Produsul este full-size si are 10g.
Pretul acestui produs este de $35.
2.MEASURABLE DIFFERENCE Concealer Collection - este o paleta full-size de concealere buna pentru toate tipurile de ten. Momentan nu am incercat-o deci nu stiu cat de buna e. Paleta are in total 16 concealere a cate 2g fiecare.
Pretul acestui produs este de $19.99 ( zic cei de la MD, insa eu am gasit-o in magazin cu $5 )
3. ALLEGORY STORY Lip Gloss - in nuanta Plato's Cave, un ciocolatiu deschis foarte frumos si destul de pigmentat si cremos pentru un gloss. Rezistenta nu e prea mare si trebuie reaplicat. Ce-mi place la el e ca miroase a vanilie! Are 3.8g.
Pretul acestui produs este de $15.
4. PUR COSMETICS Blend Squad - este un set de 3 bureti absolut perfecti. Nu e prima oara cand folosesc buretii Pur si va spun sincer ca mie  personal imi plac la nebunie. Mai detin inca 3 si sunt mai mult ca multumita. Sunt putin mai firmi la atingere fata de Beauty Blender insa isi fac treaba foarte bine. Am fost foarte fericita ca i-am primit in aceasta cutie deoarece mi i-am dorit foarte mult!
Pretul acestui set este de $36.
5.HAIRGURT Smoothing Yogurt Shampoo - cu aroma de capsuni si banane care miroase absolut demential. Inca nu l-am incercat deoarece folosesc deja un alt sampon. Are 118ml.
Pretul acestui produs este de $10.

Per total iubesc aceasta cutie. Am primit produse in valoare totala de $115 iar eu nu am platit decat $21, deci m-am scos! 


Cam acestea au fost cutiutele pe luna aprilie. Abia astept sa le primesc si pe cele din aceasta luna! Ca intotdeauna, sper ca va placut aceasta posta si bineinteles ca astept si parerile voastre in comentarii!
Pupici!











No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos