Tuesday, May 16, 2017

Carli Bybel Deluxe Edition Palette - RECENZIE SI SWATCH-URI

Am primit cateva mesaje in care mi se cereau mai multe detalii despre aceasta paleta, asa ca am ales sa va spun tot in aceasta postare.
Nu sunt detinatoarea primei palete, insa in momentul cand am dat cu ochii de aceasta, a fost dragoste la prima vedere.
Aceasta varianta deluxe contine toate nuantele din paleta veche plus 7 farduri si 3 iluminatoare noi. Daca v-ati dorit prima paleta si nu ati apucat sa o achizitionati, atunci ar fi cazul sa o adaugati pe aceasta colectiei voastre.

Informatii generale:
  • Pret: $19.50 + $4.95 transport
  • Cantitate: 30g
  • Ambalaj: alb, foarte atractiv ( in interior arata ca marmura )
  • Contine: 15 farduri si 6 iluminatoare
  • Unde se gaseste: se gaseste pe site-ul celor de la BhCosmetics sau pe Pranava Beauty ( nu las link-uri atasate deoarece nu le fac reclama )

Swatch-uri:

Randul 1

Randul 2

Randul 3

Swatch-uri iluminatoare:

Trebuie sa va spun acum si ceea ce cred eu despre aceasta paleta. Incepand cu ambalajul care este absolut superb ( avand in vedere ca efectul de marmura e in mare voga acum ), paleta este destul de ieftina, versatila, cu nuante neutre, superbe, pigmentate si cremoase. 
Nuantele iluminatoarelor au fost creeate pentru persoanele cu tenul deschis si inchis. Sincer m-au cam speriat acele nuante deschise, insa le pot combina cu usurinta intre ele si le pot purta fara nici o problema.
Nuantele mate m-au surprins, avand in vedere ca nu ma asteptam sa fie pigmentate, dar se pare ca se aplica cu mare usurinta si sunt si destul de pigmentate.
Nuantele sidefate sunt un vis, ma duc cu gandul la niste nuante din paletele Natasha Denona. Se simt foarte cremoase si de pigmentatie nici nu mai trebuie sa vorbim.
Nu am avut prea multe palete de la BhCosmetics deci nu pot sa o compar cu altele. Personal stiu sigur ca este o paleta care-si merita toti banutii. Daca sunteti in cautarea unui palete neutre, sau daca v-ati dorit prima paleta Carli Bybel si nu ati reusit sa puneti mana pe ea, atunci o recomand cu mare drag si din inima pe aceasta.

PS. Nu am folosit niciun fel de primer!

Daca aveti alte intrebari despre aceasta paleta, atunci lasati-le intr-un comment! 
Pana data viitoare....pupici!

ALTE SWATCH-URI SI REVIEW-URI LA PALETE CARE TE-AR PUTEA INTERESA: 
👇




3 comments:

  1. WOW~ cat de superba este paletuta asta, inside and out!
    Al doilea rand de farduri imi place cel mai mult <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. intr-adevar este superba <3! si mie tot randul al 2-lea imi place foarte mult :)))) :*

      Delete
  2. De unde ai reusit sa o achizitionezi?

    ReplyDelete

Latest Instagram Photos