Tuesday, May 2, 2017

Beauty Box-urile Lunii MARTIE

Hop! A venit si primavara ( cu greu aici la mine ) si odata cu primavara au ajuns si beauty box-urile pe luna martie. ( stiu...suntem in mai si eu abia arat ce am primit in martie...dar am o scuza veritabila :))) )
De data asta o sa va arat si ce am primit in Walmart Beauty Box Spring 2017. Am avut optiunea de a alege intre 2 cutii. Este pentru prima oara cand se intampla asta si am avut de ales intre cutia Take A Me Moment sau cutia normala de primavara, asa ca am optat pentru Take A Me Moment si pe instagram o sa vad ce continea cutia de primavara.
Desi ar fi trebuit sa postez in martie iata ca postez mai tarziu din simplul fapt ca am asteptat cutia de la Walmart care a venit fooooarte greu, acum 1 saptamana cred.
In curand o sa urmeze si Beauty Box-urile lunii aprilie, unde isi va face debutul un nou abonament, deoarece intre timp m-am dezabonat de la Allure Beauty Box.
Asta va fi ultima postare in care va arat ce am primit in Allure Beauty Box! La inceput a fost o cutie fenomenala care intre timp nu stiu ce s-a intamplat dar primeam doar produse aiurea, dar haideti sa trecem la abonamenteee!


IPSY
Tema: You Are Beautiful
Portfardul din aceasta luna este foarte adoral. Culoarea este un roz pal deschis, cu o parte acoperita de un fel de plasa.

1. OFRA Blush - in nuanta Peach. Nunta e absolut superba, un piersiciu auriu, foooarte pigmentat si sidefat. Din ce se poate vedea, blush-ul este de timp rezerva/refill si se pune intr-o paleta magnetica. Pretul acestui blush este de $12.
2. ELIZABETH MOTT Blending Brush - ma bucur intotdeauna cand primesc pensule de la Ipsy deoarece toate sunt de o calitate ireprosabila, asa cum este si aceasta. Este o pensula de blending, blanda, moale si nu pierde peri.
Pretul aceste pensule este de $16.
3. MINT PEAR Collagen Serum - sa fiu sincera nici nu am incercat produsul deci deocamdata nu mi-am format nicio parere despre el. Mostra are 8ml si e pe jumatate plina.
Pe site-ul lor, varianta full-size costa $99.
4. CITY COLOR Dark Spot Corrector - este un corector rosiatic pe care inca nu l-am desfacut.
Pretul acestui produs este de $5
5. THEBALM Bahama Mama Bronzer - o mostra suuuper mica, care dupa parerea mea se poate folosi doar ca fard. Nuanta este un ciocolatiu deschis mat.
Pretul variantei full-size este de $20.

Per total iubesc acest portfard si aceste produse, valoarea aproximativa a produselor este de $35 ( fara mostre ) iar eu am platit pentru el doar $10. 👍


ALLURE BEAUTY BOX

1. DERMA-E Vitamic C Concentrated Serum - un produs pe care l-am si termina si care chiar mi-a placut. Planuiesc sa cumpar varianta full-size cat de curand. Intra foarte repede in piele, se simte foarte placut, nu e lipicios, reinvigoreaza tenul si il lasa catifelat. Varianta mea a continut 7ml.
Pretul produsului full-size este de $20
2. AKAR SKIN Ruby Tint Lip Butter - produsul este 100% organic si natural. Are un miros naturist, placut. Mostra este destul de mica, continand doar 2ml, insa calitatea este perfecta. Este foarte hidratant, se simte foarte usor pe buze, nu e lipicios si ofera buzelor o tenta naturala rosiatica. 
Pretul produsului full-size este de $32 ( 7ml )
3. SECRET Cool Waterlily - este o varianta travel-size de deodorant solid. Sincer, nu stiu ce cauta asa ceva in cutia de la Allure care tinde a fi o cutie care contine produse high-end. Ca orice deodorant, miroase foarte bine si elimina mirosul de transpiratie pe parcursul intregii zi.
Pretul acestui produs este de maxim $2. 
4. JOHN FRIEDA 7 Day Volume In-Shower Treatment - nici produsul asta nu stiu ce cauta in cutia asta. Este un tratament de par pentru volum, miroase destul de bine si contine 30ml. Ei zic ca iti ajunge pentru 3 utilizari, insa tubul nici macar nu e plin.
Pretul produsului full-size este de $4.
5. LONDONTOWN LAKUR - in nuanta Cheerio, este o oja foarte sheer intr-o culoare nude diin ce se poate vedea in poza de mai sus.
Pretul acestui produs este de $16.
6. LONDONTOWN KUR Nourishing Cuticle Oil - un ulei de cuticule, mai multe nu am de zis. 
Pretul acestui produs este de $18.

Per total urasc aceasta cutie. Eu persoal nu as da $16 respectiv $18 pe o oja si un ulei pentru cuticule, mi se pare aberant. Au fost 2 produse de tip drugstore care pur si simplu nu aveau ce cauta in aceasta cutie, si 2 produse care mi-au placut. 
Incepand din aceasta luna m-am dezabonat de la ei deoarece simteam ca aceste cutii nu isi merita cei $16.50.


PLAY BY SEPHORA
Tema: The Gleam Team
Saculetul este simplu, alb, cu mesajul "Glow Your Own Way''.

1. LIVING PROOF Full Dry Volume Blast - un spray care ofera volum parului lipsit de viata fara sa-l ingrase. Este o varianta travel-size si contine 95ml.
Pretului produsului este de $15
2. MAKE UP FOR EVER Artist Shadow - in nuanta I-544, este un fard care se repeta, a mai fost intr-o cutie anterioara Sephora. Sincera sa fiu, nu ma intristeaza acest lucru. Nuanta este un mov inchis, shimmery si foarte pigmentat. Fardul are 0.7g
Pretul full-size al acestui fard este de $21.
3. GLAMGLOW Glowstarter - este o crema hidratanta, iluminatoare in nuanta Nude Glow. Se poate purta ca atare sau in combinatie cu fondul de ten. Deasemenea se poate folosi si pe gat si decolteu. Produsul contine 7ml.
Pretul variantei full-size este de $49.
4. ALGENIST Reveal Concentrated Luminizing Drops - este un highlight lichid, care vine cu pompita, este bun pentru toate tipurile de ten, se poate folosi ca atare sau in combinatie cu fondul de ten pentru un efect dewy. Nu contine parabeni, sulfati si ftalati. Nuanta este Pearl si contine 7ml.
Pretul produsului full-size este de $38.
5. BENEFIT Watt's up! - este un iluminator stick, cremos care devine pudra odata aplicat. Mai am 2 astfel de mostre care au fost preferatele mele intr-un timp. Pe acesta cel mai probabil il voi face cadou. Este de culoarea sampaniei, sheer, usor de folosit si arata destul de natural.
Pretul produsului full-size este de $30.

Per total imi place foarte mult si aceasta cutie, contne produse care chiar imi doream sa le incerc.


WALMART SPRING BEAUTY BOX
Tema: Take A Me Moment

 1. JOHN FRIEDA Frizz Ease Daily Nourishment Moisturizing Conditioner - este un balsam pentru parul uscat si zbanghiu care nu vrea sa stea in niciun fel :))) . Fiind conceput pentru parul uscat, tinde sa fie destul de gras asa ca am evitat sa-l folosesc, deoarece am scalpul gras. Produsul are 44ml si este o varianta travel-size.
Pretul produsului full-size este de $5.49
 2. COLGATE Radiant Optic White Beauty - pasta de dinti, in varianta travel-size. O sa va spun si voua ce mi-a spus si mie dentistul: toate pastele de dinti fac acelasi lucru, niciuna nu e mai buna ca alta. Imi place ca e travel-size si nu ocupa loc mult in  bagaj.
Pretul produsului full-size este de $7.
 3. SINFUL COLORS - in nuanta Mad Matter 1715, este un roz deschis mat, necesita cel putin 2 aplicari pentru a ajunge la nunta din sticluta. Contine 15ml.
Pretul acestui produs este de $1.99
 4. SCHWARZKOPF GLISS Hair Repair Shampoo - un sampon car emisroase foarte bine si care a fost creat pentru persoanele care au parul uscat. Nu l-am folosit si cel mai sigur il voi face cadou cuiva, deoarece produsele create pentru parul uscat tind sa-mi ingrase si mai mult parul. Contine 50ml si este un produs travel-size, perfect pentru calatorii.
Pretul produsului full-size este de $5.49
 5. SCHWARZKOPF GLISS Hair Repair Conditioner - balsam de par ( pereche samponului de mai sus ).
Pretul produsului full-size este de $5.49
 6. NEUTROGENA Hydro Boost Hydrating Lip Shine - in nuanta Radiant Rose 50, este un luciu de buze hidratant de o culoare roz inchis pal, pigmentatia este slabuta dar oferta un luciu natural buzelor. Contine acid hialuronic, are 4.8g si este un produs de tip travel-size.
Pretul produsului full-size este de $8.99
 7. SOAPBOX SEA MINERALS Body Wash - un gel de dus care miroase absolut genial, contine unt shea si minerale marine. Produsul are 59ml si este de tip travel-size si sunt decisa sa cumpar varianta mare.
Pretului produsului full-size este de $6
 8. JERGENS Natural Glow Wet Skin Moisturizer - este o crema care se aplica pe pielea umeda dupa ce iesiti din baie dar si pe pielea uscata. Este o crema nuantatoare (bronzeaza usor) intr-o nuanta naturala. Crema este alba insa folosita in timp, tinde sa ''bronzeze'' putin . Nuanta este Fair to Medium. Nu se transfera pe prosop sau haine si nici nu lasa pete. Produsul are 59ml si miroase fresh.
Pretul produsului full-size este de $8
 9. BAN Roll-On Deodorant - este un deodorant foarte iubit de americani, miroase foarte fresh si-mi aduce aminte de deodorantele de la Avon. Nu lasa reziduri si este chiar al 2-lea cel mai vandut deodorant de la BAN. Eu am primit varianta travel-size care contine 44ml.
Pretul produsului full-size este de $4.39.
10. SOO AE Purifying Black Charcoal Mask - este o masca de tip material, care hidrateaza in profunzime. Contine extract de ceai verde, extract de caviar verde iar masca e facuta din carbune. Se lasa sa actioneze aproximativ 20 de minut, apoi sa da jos masca si se maseaza produsul ramas. Nu necesita clatire.
Pretul acestui produs este de $2.50.
11. AVEENO Positively Radiant 60 Second In-Shower Facial si Overnight Hydrating Facial - unul e un cleanser si unu e o masca de noapte. Inca nu am folosit produsele. Sunt de tip mostra si fiecare contine cate 3g.
Pretul produselor full-size este de $7 cleanser-ul si $15 crema de noapte.
12. RIMMEL LONDON Stay Matte Foundation - o mostra de 1.5ml de fond de ten. Am si varianta full-size si nu-mi place absolut deloc. Mi se pare ca incarca foarte mult tenul si nu lasa tenul sa respire. Personal nu recomand acest fond de ten!
Pretul produsului full-size este de $5.

Per total imi place cutia. Produsele din Walmart Beauty Box sunt de tip drugstore. Pretul cutiei este de $5 care inseamna transportul, produsele din cutie fiind gratuite. Ce nu-mi place e ca a intarziat destul de mult cutia.


Cam acestea au fost beauty box-urile din luna martie. Intre timp lucrez la postarea cu beauty box-urile din luna aprilie care urmeaza sa fie postata in cateva zile. Atunci o sa vedeti si noua cutie la care m-am abonat!
Sper din suflet ca v-a placut postarea si ca intotdeauna astept parerile voastre!

3 comments:

  1. Wwooww iar ai acolo numai nebunii, sa te bucuri de ele

    ReplyDelete
  2. Wwooww iar ai acolo numai nebunii, sa te bucuri de ele

    ReplyDelete

Latest Instagram Photos