Thursday, May 18, 2017

BEAUTY BOX-URILE LUNII MAI

Se pare ca de data aceasta o sa fiu la timp cu aceasta postare. Din fericire toate cutiile au venit destul de rapid in aceasta luna si sincer nu mai pot de nerabdare sa va arat toate bunatatile.
Daca ma urmariti de ceva timp inseamna ca stiti ce urmeaza, in caz ca nu ma urmariti si e pentru prima oara cand cititi aceasta postare ( sa stiti ca sunt mai multe si o sa aveti link-urile la sfarsitul acestei postari ) atunci vreau sa stiti ca in momentul defata sunt abonata la 3 cutii lunare: IPSY ($10), PLAY BY SEPHORA ($10) si BOXYCHARM ($21).
Si acum sa le luam pe rand.

IPSY
Tema: Your Summer Story Starts Here
Portfardul: este super cute, transparent cu inghetate pe el. Arata perfect pentru vara si personal imi place super mult, mai ales atunci cand sunt pe fuga si nu-mi place sa stau sa caut si sa scormon prin portfard dupa ceva anume...cred ca e perfect pentru calatorii!

1. PEEK Metalimatte Cream Blush - initial am crezut ca eu un balsam de buze, insa se pare ca m-am inselat. Chestiuta asta minuscula metalica contine un blush crema metalic mat. Ciudat nu? Ori e metalica ori e mat? Se pare ca se poate insa eu sincer nu l-am incercat inca. Este un produs foarte micut si nu are decat 1.5g.
Pretul produsului full-size este de $25.
2. MELLOW Lipstick - in nuanta Nude, un ruj de buze intr-o nuanta foarte frumoasa de nude roziu  inchis. Finish-ul acestul ruj este mat insa se simte cremos ceea ce personal imi place foarte mult. Imi place foarte mult si ambalajul care e un alb prafuit ( taupe deschis ) cu auriu. Seamana foarte mult si cu rujurile de la MAC.
Pretul acestui produs este de $13.
3. ROYAL & LANGNICKEL Precision Angled Brush - si in aceasta luna am fost norocoasa sa primesc o pensula superba si nu aveti idee cat poate sa ma bucure acest lucru. Pur si simplu sunt innebunita dupa aceste pensule deoarece sunt foarte calitative ( si aici nu ma refer stric la cest brand, ci la toate pe care le-am primit pana acum ) si in mod normal nu stiu daca ar fi cumparat aceste pensule. Este o pensula unghiulara destul de deasa, inca ma gandesc cum sa o folosesc si la ce. Calitatea este on point si parca se potriveste cu rujul de la Mellow.
Pretul acestei pensule este de $6.
4. JELLY PONG PONG Cosmetics Supercharged Eyeshadow Duo - am mai primit produse de la acest brand si trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult calitatea lor. Ambalajul este super cute cu niste flori de hibiscus si un flamingo mov ( din pacate nu a venit in cutia originala care era si mai cute ). Ambalajul nu se simte deloc ieftin si nuantele sunt absolut superbe, purtabile ( nude ) un maro galbui si un maro rosiatic inchis.
Pretul acestui produs este de $22.95.
5. URBAN DECAY Afterglow 8-Hour Powder Highlighter - in nuanta SIN, si cred ca deja v-ati dat seama ca este vorba de un iluminator. Varianta pe care am primit-o este destul de marisoara, poate un travel-size. Va spun sincer ca ma asteptam la ceva super minuscul pentru ca mereu cam asta e marimea unor mostre. Inca nu l-am incercat si deocamdata nu am de gand pentru ca am un sertar care bolboroseste numai de iluminatoare, bronzere si blush-uri.
Pretul produsului full-size este de $26.

Per total sunt foarte multumita de acest portfard si produse. Inca o luna in care am primit numai bunatati pe care pur si simplu le ador! Portfardul costa $10 si deja totalul a 3 produse este de $42!


PLAY BY SEPHORA
Tema: The Rising Stars
Se pare ca in aceasta luna Sephora a renuntat la saculet in favoarea unui portfard patrat, de tip plic cu o capsa in fata. Portfardul este transparent ( ca cel de la Ipsy ) si pe care scrie cu rosu ''play''. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult si imi surade ideea de portfard in favoarea saculetilor.

1. NUDESTIX Magnetic Matte Lip Color - in nuanta Greystone este un produs 3-in-1: ruj, lip stain si creion de buze. Nuanta este un maro inchis, foarte pigmentat si mat. Este un produs travel-size perfect pentru atunci cand calatoresti si vrei sa iei la tine cat mai multe si sa ocupe cat mai putin. Este foarte rezistent si ca sa-l reaplici trebuie mai intai sa te stergi pe buze ceea ce mi se pare un mic inconvenient. 
Pretul produsului full-size este de $24. 
2. GRANDE LIPS Lip Plumper - este acel tip de gloss care te furnica pe buze si care da impresia de buze mai voluptoase ( sincer, nu stiu cine crede in asa ceva ). Mai am acest produs in aceeasi varianta pe care l-am primit in februarie in cutia Allure. Miroase dulce, a cupcakes, nu este lipicios si culmea e ca .... e un simplu gloss....nu furnica absolut deloc. 
Pretul produsului full-size este de $27.
3. SUNDAY RILEY Ceramic Slip Clay Cleanser - un cleanser luxurios care lucreaza in profunzime si ajuta la minimizarea porilor. Este un produs iubit in industria modei si mie personal imi place foooarte mult. Ce ma deranjeaza e ca ambalajul e plin doar pana la jumate 😑.
Pretul produsului full-size este de $45.
4. MAISON MARGIELA REPLICA Beach Walk - nelipstita mostra de parfum. Cred ca parfumurile de la Replica sunt unele din cele mai interesante parfumuri pe care eu le-am testat si pe care le am pe wishlist. Fiecare parfum e un moment! Adica cum? Practic fircare parfum te trimite intr-un moment anume. Sa-l luam ca exemplu pe acesta Beack Walk care e un parfum fresh si combinatia de bergamota, piper roz, lamaie, ylang ylang, mosc, cedru si benzoina te duce cu gandul fix la aceleme momente in care pe plimbi pe malul marii si te lasi in voia brizei. Daca sunteti in cautarea de parfumuri care sa iasa putin din zona voastra de comfort, parfumuri extraordinare si diferite atunci clar trebuie sa incercati Maison Margiela Replica.
Pretul acestul produs este de $126 (100ml) 
5. TRESTIQUE Highlight + Multipurpose Stick - inca un produs pe care stiu sigur ca l-am mai primit deja in Ipsy sau Allure, in nuanta Maldives Luminescent. Practic e un stick care are mai multe intrebuintari. Poti sa-l folosesti ca iluminator sau ca fard de ochi. Varianta primita este una travel-size.
Pretul produsului full-size este de $34.
6. CHRISTOPHE ROBIN Cleansing Purifying Scrub With Sea Salt - este un cleanser de tip scrub din sare de mare dar NU PENTRU FATA...este un sampon. Trebuie sa recunosc ca sunt foarte surprinsa si abia astept sa il incerc. Poate fi folosit zilnic sau ca detox saptamanal pentru parul gras, pentru parul cu matreata sau ca un tratament dupa vopsirea parului. Ei zic ca trebuie sa folosesti o lingura de produs si sa masezi bine scalpul. Abia astept sa il incerc!
Pretul produsului full-size este de $53.

Per total iubesc si produsele din aceasta luna de la Sephora, desi 2 dintre ele se repeta ( la alte cutii ). Sunt foarte entuziasmata de samponul scrub si de cleanser-ul de la Sunday Riley.


BOXYCHARM
Tema: Makeup Is Art

1. THE BROWGAL Convertible Brow By Tonya Crooks - este o paleta pentru spancene ce se poate folosi ca atare sau cu apa, ceea ce mi se pare foarte interesant. Nuantele sunt putin deschise pentru mine, insa voi incerca sa le combin. Daca va sperie treaba cu apa atunci stati calme ca dupa ce adaugati apa produsul se usuca si revina la forma de pudra.
Pretul acestui produs este de $35.
2. THE BROWGAL Brow Brush By Tonya Crooks - este o pensula cu doua capete, ambele pentru conturarea sprancenelor. 
Pretul acestei pensule este de $14.
3. CROWN PRO Round Contour Brush - o pensula de tip paddle care vrea sa imite pensula de la Artis. Fiind detinatoarea pensulei originale pot sa spun ca nu se compara sub nici o forma insa nu ma deranjeaza sa mai adaug o pensula colectiei mele. 
Pretul acestei pensule este de $24.99.
4. TEMPTU Liquid Glow - este un iluminator foarte lichid cu care nu ma impac absolut deloc. Cred cu tarie ca este perfect pentru fetele cu tenul uscat care-si doresc un aspect dewy. Avand tenul foarte gras nici nu vreau sa incerc sa-l amestec cu fond de ten si sa lucesc mai tare ca soarele. Produsul il voi face cadou cel mai sigur! PS. daca sunteti makeup artist atunci stiti ca temptu are si produse pentru air brush makeup. Acest produs se foloseste exclusiv cu mana sau pensule normale!
Pretul acestui produs este de $29.50.
5. IBY BEAUTY Highlight & Contour Palette - este o paleta de contouring pe care nu am de gand sa o folosesc. In ultima perioada am primit mult prea multe produse de contur si iluminat ca pur si simplu mi-a ajuns. Cel mai probabil o vo face cadou!
Pretul acestui produs este de $40.

Per total nu am fost foarte incantata de aceasta cutie desi toate produsele sunt full-size. Cred ca au fost prea multe produse din aceeasi gama si chestia asta ma plictiseste. Valoarea totala a acestui cutii este de $143.50 ceea ce e perfect avand in vedere ca eu dau pe ea doar $21. Sper ca urmatoarea cutie sa fie mai interesanta!


Cam acestea sunt abonamentele din aceasta luna, sunt foarte incantata de Ipsy si Sephora, mai putin de Boxycharm.
Daca avet intrebari despre vreun produs anume atunci nu ezitati sa-mi lasati un comment. Pupici!

No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos