Wednesday, July 26, 2017

BEAUTY BOX-URILE LUNII IULIE

Iata ca revin si cu postarea cu beauty box-urile din luna iulie in luna iulie nu in august :)) Got it?
Mi-am facut timp sa postez repejor pentru ca deja mai e putin si intram in luna august ( boooo ) si o sa incep sa primesc celelalte abonamente.
Parca trece prea repede vara, asa de repede cum trece si weekend-ul, insa ma bucur ca eu am alternativa sa migrez in orase in care nu exista iarna. Yeey for me!
Haida cu abonamentele!


IPSY
Tema: Over Easy Gudetama
Pret: $10
Portfardul: este foarte cute, funny si il are desenat pe Gudetama care este mascota ou a celor de la Sanrio. Este un ou depresiv si lenes si cred ca multe dintre noi ne putem asocia cu el intr-un fel sau altul, in diferite momente din viata. 

Va rog frumos, inainte sa incepeti sa cititi parerea mea despre produse, sa alocati 1 minut si sa apreciati fundul perfect al acestui ou. I can't get over it! 😂😂😂😂😂 So perfect!
  1. So Susan Blender Brush - este o pensula pentru blenduit sau pentru aplicarea fardului, nu are un numar ceva insa pot sa va spun ca se simte destul de calitativa si destul de moale. Orice pensula primita cadou imi bucura sufletul 😂 . Pretul acestei pensule este de: $18
  2. Eyeko London - este un eyeliner lichid sub forma de carioca, foarte pigmentat. Acum tot ce mai trebuie e o stady hand 😂😂😂 . Pretul produsului full-size este de: $22
  3. Too Faced Better Than Sex Mascara - nu pot sa zic decat ca sunt fericita ca l-am primit deoarece este rimelul meu preferat. Cantitativ este un picut mai mic decat cel travel size dar nu ma deranjeaza absolut deloc. Pretul produsului full-size este de: $23 
  4. Hanalei Lip Treatment - este un tratament de buze care contine ulei pur de kukui care ajuta la hidratarea si refacerea buzelor uscate. Pretul produsului full-size este de: $20
  5. Pacifica Island Life - este o paletica full-size special creata pentru Ipsy. Nuantele sunt foarte frumoase, pigmentate si sidefate. Pretul acestui produs este de: $10
Per total sunt foarte incanta de portfard si pot sa spun ca-mi plac toate produsele la fel de mult. 


PLAY BY SEPHORA
Tema: Beauty Staycation
Pret: $10
Saculet foarte cute roz, care seamna cu fetele de masa pentru picnic 😂 si pe care scrie '' Glamp Out ''.
  1. Madam CJ Walker Beauty Culture - Scalp & Strand Nourishing Dream Come True Wonderful Deep Conditioning Masque - oficial asta e cea mai lunga denumire a unui produs. Doamna Walker e destul de hotarata se pare 😂 . Este o masca de par pentru parul uscat, deteriorat si pentru parul vopsit, care sper sa-mi ajunga pentru 2 utilizari cel putin avand in vedere ca are doar 35g. Pretul produsului full-size este de: $32
  2. Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser - este un gel exfoliant de curatare al fetei care ajuta la indepartarea impuritatilor, care exfoliaza si revitalizeaza tenul. Produsul primit de mine are 30ml si e tocmai bun de aruncat in valiza! Pretul produsului full-size este de: $19.50
  3. Guerlain Mon Guerlain - care e un parfum cald si spicy cu note de varf de lavanda si bergamota, note medii de  iasomie si iris si note de baza de vanilie si lemn de santal. Pretul produsului full-size este de: $124 (100ml )
  4. Fresh Rose Face Mask - un produs de care sunt tare incantata deoarece imi doream foarte mult sa-l testez. Este o masca gel, hidratanta care reimprospateaza si calmeaza tenul obosit si care contine o infuzie de apa de trandafiri si de petale de trandafiri. Miroase absolut demential si chiar se vad bucati mici de petale de tranfir in ea. 💗 Pretul produsului full-size este de $62 ( 100ml )
  5. Tarte Rainforest of the Sea Lipstick - in nuanta Set Sail care e un roz inchis pal, nude, perfect pentru orice zi din an. Este hidratant si pigmentat. Fiind o miniatura , rujul nu are decat 1g, dar e bun de luat in calatorii avand in vedere ca nu ocupa spatiu mult. Pretul rujului full-size este de: $21 
  6. IT Cosmetics Superhero Elastic Stretch Voluminizing Mascara - deja am 2 mascara diferite. Nu pot sa va zic nimic despre el deoarece nu l-am folosit si nici nu cred ca il voi folosi prea curand. Pretul produsului full-size este de: $24  
Per total pot sa zic ca sunt incantata de aceasta cutie. Cel mai mult ma atrage rujul si masca de la Fresh.


BOXYCHARM
Tema: Cutie Pie
Pret: $21
  1. Ofra Body Illuminizer - este o lotiune de corp iluminatoare care ofera glow pielii. Nu este o crema autobronzanta. Nu sunt incantata de ea deoarece nu prea folosesc astfel de produse, mi-ar fi placut sa primesc spray-ul de setare a machiajului. Pretul acestui produs este de: $39.95 
  2. Colourpop Ultra Matte Lip - in nuanta Notion este un roz inchis rosiatic, mat. Parerea mea drespre aceste rujuri o puteti gasi si AICI . Pretul acestui ruj este de: $6 
  3. Blin Electric Eyes Palette - o paleta absolut superb care contine 5 nuante sidefate si foarte pigmentate. Pretul acestei palete este de: $45 
  4. Winky Lux Uni-Brow Universal Eyebrow Pencil - este un creion pentru sprancene. Intr-un cap este creionul care are o forma triunghiulara si in celalalt capat este o periuta. Pretul acestui produs este de: $12 
  5. Bare Minerals Invisible Light Translucent Powder Duo - este un duo de pudra compacta si pudra iluminatoare care-mi place la nebunie. o parte absoarbe uleil din ten si seteaza machiajul iar celalata parte ofera luminozitate. Pretul acestei pudre este de: $32
Per total imi place mult si aceasta cutie, mai ales paleta de farduri, paleta de pudra si rujul de buze. Pretul total al cestor produse este de: $135.

Acestea au fost si abonamentele pe luna iulie, sunt super nerabdatoare sa vad ce o sa primesc in august. Daca v-a placut aceasta postare nu uitati sa-mi lasati un comment! Pupici!





2 comments:

  1. toate sunt superbe, imi faci pofta cu tot ce postezi! <3 vara viitoare o sa vin si eu pentru cateva luni in america si presimt ca o sa imi iau toate machiajele posibile :))

    ReplyDelete
  2. Cata varietate la voi, la noi nu prea mai ramas nimic, in afara de pick n dazzle care e cam slabuta... o perioada mi-am comandat si eu ipsy prin cineva care le aducea din US, nu se nimerea in fiecare cutie ceva super, insa mereu erau chestii de makeup full size. Dupa ofertele de la Sephora suspinam mereu..... oricum ma uit la tine pe blog si suspin inca o data :).

    ReplyDelete

Latest Instagram Photos